5 Ağustos 2011 Cuma

Temmuzda Bitenler!




Temmuzda görüldüğü üzere çok bir şey bitmedi. :) Ama paylaşalım yine de değil mi?

Nivea Pure&Natural Deo Yaseminli:
Bunu kokusuna bakmadan online olarak sipariş etmiştim, fena kokmuyor ama ter kokusu konusunda performansı beklentimin altında kaldı. Şimdi siyah&beyaz olanının roll-on unu aldım, ondan çok memnunum.

Watsons pamuk:
Klasik pamuğum olmuştu ama kendisini bu ay daha uygun fiyatlı başka bir Watson pamukla değiştirdim :)

Avene Thermal Water: Ben tonik yerine termal su spreyi kullanıyorum, bu üründen memnun kaldım sayılır ama yeni ürün olarak Vichy'ninkini aldım nedeni de şu: sprey sıkınca muhakkak dudağınıza da biraz geliyor ve suyun tadını alabiliyorsunuz, Vichy'nin suyunun daha tuzlu bir tadı var, bunun sebebi de bence içerdiği minerallerin fazla olması. SArıkız'ın mineral suyunu bulsam onu da alırım açıkcası çünkü yabancı markalar çok fiyatlı oluyor.



La Roche Posay Toleriane Temizleyici: Cildim çok hassas olduğu için Bioderma'dan önce bu ürünü makyaj temizleyici oalrak kullanıyordum. Cildimin reaksiyon vermediği bir ürün gerçekten ama göz makyajı konusunda pek başarılı değil, gözleri yakıyor :( O yüzden Loreal'in göz makyaj tem. ile beraber kullanıyordum. Şimdi sadece Bioderma kullanıyorum. Ama bu ürünü de tavsiye ederim. Ben pamuğa döküp sürüyordum siz isterseniz elinize biraz alıp yüzünüze yayarak da sürebilirsiniz. Fiyatı 30 lira sanırım, parabensiz, içeriğini merak ederseniz diye onun da fotosunu çektim.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...