1 Aralık 2011 Perşembe

Mac Capitol Mağazası Açılışı



Cumartesi günü Capitol yollarına düştüm efenim, hem yeni mağazayı hem de yeni koleksiyonu görelim dedim. Tabii uzuuuun zamandır görmediğim blogger arkadaşlarla da görüşmek istememin de etkisi var. Mankenin tüm vücudu çok başarılı boyanmıştı ve gerçekçi duruyordu. Renginden ötürü aklıma hemen Avatar filmi geldi :))



Mankenin kıyafetini merak edenler olursa diye onu da fotoğrafladım. :)



Gözlerimi vurgulayacak bir makyaj istedim, Ezgi MUA Practise Makes Perfect kalemi ve Mineralize Shadow Winterized (Mavi-gri damarlı) kullanarak çok hoş bir göz makyajı uyguladı.



Hem bana uygulanan ürünleri hem de gloss ve fırça setlerini almayı çok çok istediysem de, "kızım daha yeni evlendin, hala taksit ödüyorsun biraz tutumlu ol!" diyerek kendimi tuttum.



Umarım bu iradeli tutumumu sürdürebilirim :D Tavsiyem gloss setlerine mutlaka bakmanız mercanımsı turuncumsu olan set beni benden aldı çünkü :DD

Siz bu koleksiyondan bir şey aldınız mı peki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...