20 Mart 2010 Cumartesi

E.l.f. Free Shipping

Elf facebook'taki hayran sayısı arttıkça free shipping vermeye devam ediyor. Ben de birkaç zamandır bunu bekliyordum zaten ve ikinci siparişimi verdim. İlk siparişimin fotoğrafları hazır ama tembelliğimden koyamadım bile buraya. Peki neler aldım?

Studio serisinden cream eyeliner - Kahverengi ( yeni aldığım Mac 266 ile kullanacağım)
Mineral eyeshadow primer
2 adet lipgloss ve karıştırıcı göz fırçası

Söz, bu sefer sipariş gelir gelmez buraya yazacağım. Bu arada cuma günü company store a gittim, çığrımdan çıkmış gibi alışveriş yaptım. Bir de çilekten pakedim gelmişti onu da şirkete uğrayıp aldım. Acaba içinde ne var? :) Bu arada Markafoni'den de gelmesini beklediğim bir paket var. :)

Bu arada kampanya bu gece İngiltere saatiyle 12'de bitiyor, benim geç haberim oldu bilseydim daha önce yazardım. Kod ise OMGLOL34EU. Bir dahaki free shipping büyük ihtimalle 35.000 hayran olduğunda gerçekleşecek, facebook'u takip etmekte yarar var.

Öptümm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...