16 Mart 2010 Salı

Simli oje nasıl çıkarılır?


How to Remove Glittery nail poish

Hepimiz simli ojeleri çıkartırken çok uğraşmak zorunda kalıyoruz öyle değil mi? ama bunun bir çözümü var bayanlar!!! Yakından takip ettiğim Lipglossiping sitesinde görmüştüm bu tekniği ama uzunca bir süre nerede gördüğümü hatırlayamadığım için yazmak istemedim. Bilmeyenleriniz vardır diye sizinle de paylaşmak istedim. İhtiyacınız olan sadece 3 şey var. Pamuk, aseton ve alüminyum folyo. Bir önceki yazımda anlattığım simli ojelerimi silmek için bu yöntemi kullandım.

1 alüminyum folyadan parmaklarınızın ilk boğumunu sarabilecek kadar parçalar kesin



2 pamuğu asetonla ıslatın ve parmağınıza sarın



3 üzerine alüminyum folyoyu sıkıca sarın ve 5 dk bekleyin

4 5 dknın sonunda folyolu pamuğu hafifçe ovalayarak çıkarın

VEEEEEE İŞTE HARİKA SONUÇ!!! Gördüğünüz gibi çok çok az sim kalmış tırnağımda. Onları da hemenceik silebiliyorsunuz zaten. Müthiş değil mi? Bence bu yöntem streç filmle de olur, ama henüz denemedim deneyen olursa yorum yazabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...