19 Haziran 2010 Cumartesi

Mac Pollinator vs Paradisco

Sınavlarımı atlattım, bitirme projemi teslim ettim ve sonunda okulumu bitirdim :D Bundan sonra burayı mümkün olduğunca güncel tutmaya çalışacağım. Okulumun bitmesi beni rahatlattı ama şimdi de iş bulma sıkıntısı başladı. Lütfen benim için dua edin, istediğim gibi bir iş bulayım.

Kısacık bir özel hayattan sonra ilk far karşılaştırmamızı yapalım. Pollinator Naked honey koleksiyonunda yer alıyor. Ben Elca'dan 10 liraya satın aldım. Mekanda elime ilk aldığımda aaa bu resmen paradisco demiştim ama yine de aldım gördüğünüz gibi. Paradisco yanılmıyorsam her zaman satın alınabilen bir renk. Benim elime Hello Kitty paletiyle geçti. aşağıda ikisinin kutularındaki duruşunu görüyorsunuz. Her iki far da frost yapısında.



Kutudayken pek farklı değiller ancak sürüldüğünde farklılıkları ortaya çıkıyor. Bu foto cam kenarında endirekt ışık altında çekildi. Üstteki turuncuya daha yakın olan pollinator.



Bir de flaşla çekilmiş fotoğraf koyayım dedim. Bence ikisinden bir elinizde varsa diğerine 30-40 lira bayılıp almanın manası yok, çok az kişi aradaki farkı anlayacaktır. Ama eğer ucuz bulursanız benim gibi o zaman alınabilir. Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...