19 Haziran 2010 Cumartesi

Prenses Makyajı



Yazının adını böyle koydum diye şaaşalı bir makyaj çıkmasını bekliyor insan değil mi? ama çok sade ve pratik bir makyaj bu. Sadece Hello Kitty paletini kullandım. Göz kapağımın burnuma yakın olan yarısına Creme royal, kalan kısmına ise paradiscoyu sürüp azıcık birbirine karıştırıyorum. Kaş altına ve göz pınarına tekrar creme royal sürüp, yarım kalem çekiyorum. Unutmadan ekleyeyim, bu makyaja baz olarak paint pot painterly kullanıyorum. Sonra da rimelle tamamlıyorum. Acelem yoksa alt kirpik diplerine üsttekilerle denk gelecek şekilde aynı farları azıcık geçiyorum. Şeftali rengi bir allık ve pembe bir rujla tamamlayabilirsiniz.

Burada da sol gözümü görüyorsunuz :)) Kesinlikle göze batmayan bir makyaj. Adına neden prenses makyajı dediğime gelince; bir arkadaşım bu makyajı yaptığım bir gün prenses gibi olmuşsun çok yakışmış demişti :D Ben de bu ismi taktım işte.

2 yorum:

  1. bu çok güzel olmuş, yeni aldığım turuncu farı nasıl kullanacağımı buldum sayende :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...