30 Mart 2010 Salı

Lüks Makyaj Markaları

İngiliz bir blog yazarı tarafından yazılan yazı çok hoşuma gitti. Bir kısmını Türkçe'ye çevirip buraya koydum. Umarım sizin de hoşunuza gider.

Hepimiz lüks makyaj ürünlerinin satıldığı standlarda rünlerin fiyat etiketlerinin yer almadığını biliriz. Bunun arkasaında yatan amaç ise müşteriyi tezgaha çektikten sonra ürünün fiyatını sordurmak ve satış görevlisi ile ilişki kurmasını sağlamaktır. İlk temas sağlandıktan sonra satıcı kızımız görevini ifa edebilmek için canla başla uğraşacak size istemediğiniz bin tane ürün satmaya çalışacaktır. Ancak şöyle bir durum var ki, eğer müşteri bir ürünün fiyatını göremiyorsa, özellikle bu bahsettiğimiz markalarda, ürünün kendisi için fazla pahalı olduğunu düşünüp kaçacaktır. Estee Lauder'in CEO'su Fabrizio Freda ise bu uygulamayı kaldıracaklarını açıklamış. Kendisi "Kadınlar satış danışmanı tarafından rahatsız edilmeden ürünleri denemek istiyorlar." demiş. Böylelikle artık satış danışmanları kafamızda çok fazla bıkbıklamadan alış veriş yapabileceğiz.

Kaynak(source): British Beauty Blogger

3 yorum:

  1. ne güzel olur ya biz danışcağımız bişey olursa danışıveririz zaten adım adım takip edilmek çok rahatsız edici gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. evet canım ya, ben kaçıyorum onlar kovalıyor, sanki bir şey çalacakmışım gibi davranıyorlar. bir de havalı giyinmediysen aşağılayıcı bakıyorlar uyuz oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben asla fiyatını görmediğim ürünlerin yanına yaklaşmıyorum .Zira madara olmak hiç hoşuma gitmiyor karşımdakinin mali durumumu bilmesi pek hoş deyil kıvırmak tanda hoşlanmadığımdan direk uzuyorum valla

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...