11 Mayıs 2010 Salı

Mac Eyeshadow - Birds&Berries


Hazır aklıma gelmişken Company Store yazılarının arasına bu Mac'in Give Me Liberty of London koleksiyonundan aldığım farı da sıkıştırayım dedim.



Yeşile çalan çok hoş bir mavi! Elimde buna benzer bir renk olmadığı için koleksiyonu internette gördüğümden beri bu farı almak aklımdaydı. Bunun dışında bir ürün daha aldım, onun da yazısını yayımlarım yakında. İlk foto flaşlı, ikincisi ise flaşsız.



Gayet kolay sürülen yumuşacık bir far. Az sürerseniz doğal bir mavi elde ediyorsunuz, eğer koyu renk bir baz üzerine sürerseniz de çok hoş bir smokey yapabilirsiniz. Aşağıya bu farla yaptığım bir makyaj örneği koydum. çok başarılı bir çekim değil ama idare ediverin artık. Bu konuda iyileştirme çalışmalarımız devam ediyor. :) Kaşlarımı mazur görün lütfen, tatilden döndüğüm için henüz kaşımı aldırmaya vaktim olmadı. Burada önce elf'ten aldığım mineral far bazını sürdüm, ardından siyah göz kalemimi göz kapağıma dağıttım. Göz kapağımın ortasına birds&berries'i, dış taraflarına Hello Kitty Lucky Tom paletinin siyaha çalan rengini sürdüm. Göz pınarına ve kaşıma ise elime o anda geçen hafif şampanya rengindeki Bobbi Brown farı geçiverdim. Üst kirpik diplerine Mac'ten industry adlı kalemi azıcık gezdirdim. Gözümün altına ise yarısına kadar siyah kalem çekip üstüne azıcık birds&berries dokundurdum. Bol rimelle de tamamladım. Tamamen spontane bir makyaj oldu. Bu işte çok yeni olduğum için güzel mi değil mi bilemiyorum ama farın rengi çok harika :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...