8 Mayıs 2010 Cumartesi

Mineral Rujlar


Merhaba,

Bu yazımda elimdeki mineral rujları karşılaştırayım dedim. Hani rujlar deyince 10-20 tane var sanmayın, sadece 2 tanecik var. Biri e.l.f'in mineral serisinden aldığım pouty petal isimli ruj, diğeri ise Avon'un mineral serisinden aldığım apricot glow. Rujların ambalajlarının fotoğraflarını çekmedim ama ilgilenenler için ikisinin de şık siyah ambalajları olduğunu söyleyebilirim. İlk fotoda iki ruju da yoğun ve direkt güneş ışığı alırken görüyorsunuz, aşağıdaki fotoyu ise cam kenarındaki doğal ışıkta çektim. İkisinde de çok hafiff ışıltılar var, elf'inkindekiler altın renginde gibi ama dudakta pek belli olmuyor. Avon'un ruju daha kremsi ve sürümü kolay, dudaklarda kahvemsi ya da turuncumsu durmuyor doğal bir renk oluyor. İş için çok uygun. Nemlendirme özelliğ fena değil, kalıcılığı ise orta karar. İki ürün de kokusuz bu arada.



Elf'inki ise biraz daha zor sürülüyor ve rujun çapı biraz büyük :) benim dudaklarım ince olduğu için sürerken zorlanıyorum. Açıkcası pek nemlendirici değil dudaklarımı kurutuyor. Rengi çok doğal bir pembe oluyor. Makyajım olsun ama belli belirsiz dursun diyen kadınlara gayet uygun. Ancak 8-9 lira verip İngiltere'den getirtmeye bence çok gerek yok. :)

Yalnız bu iki rujun ortak bir problemi var. Sürüldükten bir müddet sonra sanki tuhaf yapışkan bir hal alıyorlar. Sözle pek tarif edilesi bir his değil ama böyle dudağımın üzerinde bir tabaka varmış gibi hissediyorum. Umarım anlatabilmişimdir. :D

Bu iki seriden de bir daha ruj almam çünkü hem yeni ürünler denemeyi seviyorum hem de şu tabakalaşma işi pek hoşuma gitmedi. Ama daha az yapay içerikli bir ürün kullanayım derseniz gayet uygunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...