13 Mayıs 2010 Perşembe

Mac Hello Kitty Koleksiyonu



İnternette birçok yerde bu koleksiyona dair fotoğraflar ve yorumlar bulabilirsiniz. Bu nedenle ben renkleri ayrı ayrı gösteren ek bir fotoğraf koymuyorum. Sağ taraftaki Lucky Tom soldaki ise Too Dolly. Ben uygulamaktan en zevk aldığım göz makyajımı Lucky Tom ile yapıyorum. Sarı renkli farı (Creme Royal) göz kapağımın iç tarafındaki yarısına sürerken turuncuya çalanı(paradisco) kalan yarısına sürüp biraz karıştırıyorum, üst kirpik diplerine de yine Mac'ten industry adlı kalemi çekiyorum. Çok yumuşak ve aydınlık bir görüntü oluşuyor. İş yerine de rahatlıkla kullanıyorum. Çok tembel işi değil mi? :DBu paletteki diğer renklerin kolay kolay karıştırılamadığını Türk blogger hatunlar belirtmişti o yüzden onlara pek dokunmadım, korktum :D Tabii ki yine bir company store alışverişi sonucu elime geçtiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...