29 Ocak 2010 Cuma

Clinique Spring 2010 - High Lengths Mascara

Yaklaşık 2 senedir Clinique'in rimelini kullanıyorum ve gayet de memnunum. Bu markayı almadan önce standına uğrayıp gözüme sürerek test etmiştim. Benim cildim hassas olduğundan göz kapağımda bile egzama çıkabiliyor. Bir ürünü almadan önce denemek bu açıdan önemli. Herhangi bir sorun çıkmayınca High impact mascaradan almıştım. Gayet de memnundum. Geçenlerde maskara, göz kalemi ve rujdan oluşan 3'lü bir set aldım Boyner'den, içindeki rimel benim kullandığımdan farklı. Onun da yorumunu yazacağım. Benim asıl merak ettiğim Clinique'in bahar koleksiyonunda yer alan bu rimel. Açıkcası uzunluktansa dolgunluğa önem veriyorum. Ama fırçası çok ilgimi çekti, nasıl bir etki yapacak gözlerimle görmek istiyorum. Fotoğrafı Clinique'in kendi sitesinden aldım. Ne yazık ki sadece siyah rengi varmış ve fiyatı da 19€ olarak gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...