24 Ocak 2010 Pazar

Elseve Re-nutrition Arı Sütü

Bu arı sütlü şampuanla bir dergiden çıkan sample sayesinde tanıştım. Kokusu inanılmaz hoşuma gitmişti. Almadan önce ilk iş internette arama yaptım ve yorumlara baktım açıkcası çok fazla yorum bulamadım. Ama sonunda kokusunun çekiciliğine dayanamayıp aldım. Şekerli bir kokusu var ve uzun süre koklarsanız bayıyor ama saçtan kokusu çok az geldiği için rahatsız edici değil. Saçı yumuşacık yapıyor ama kesinlikle hacim vermiyor hatta düzleştirdiğini bile söyleyebilirim. Saç kremini kullanmıyorum ama daha ilginç bir şey yapıyorum, saçımı açmak için şampuandan azıcık elime döküp saç kremi gibi uçlarına sürüyorum ve bu arada parmaklarımı aralardan geçirip saçımı ayırıyorum sonra da bol su ile duruluyorum. Saç kreminden beklentimi saçı açması olduğu için benim işimi görüyor. Kreme vereceğim para ile de başka şeyler alıyorum. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...