24 Ocak 2010 Pazar

Merhaba

Birkaç yıldır güzellik konusunda kış uykusunda olan ben sonunda uyanmaya karar verdim. Kendimi daha bakımlı ve güzel hissetmek için de yeni güzellik ürünlerine ihtiyacım vardı. Önce internette bolca araştırma yaptım daha sonra da kendimi alışverişe verdim. Baktım herkes bu konularla ilgili bir blog açıyor, ben de bu furyaya katılayım dedim. İyi mi ettim bilmiyorum. 3 gün sonra sıkılıp kapatabilirim de, her şeye hazırlıklı olmak lazım. Bir de diğer bloglardaki hediye çekilişlerine katılmak istememin de bu blogun açılmasında etkisi oldu diyebilirim. :))

Azıcık da kendimden bahsedeyim, 26 yaşındayım, yüksek lisans yapıyorum ve aynı zamanda da part-time bir şirkette çalışıyorum. Güzellik ürünlerine eskiden beri ilgim olsa da T bölgemdeki seboreik dermatit yüzünden bu tip makyaj ve bakım ürünlerinden uzaklaşmıştım. Bu cilt problemine egzama da deniliyor. Kırmızı ve kaşıntılı bölgeler oluşuyor yüzünüzde. Düzenli temizlik ve nemlendirme istiyor. Ayrıca arada kortizonlu krem kulanmak zorunda kalıyorsunuz. Altına çizmek isterim ki egzama bulaşıcı değildir bu nedenle bizden uzak durmanıza gerek yok.

Cilt problemim yüzünden bu blog diğer okuduklarınızdan farklı olacaktır bunu da eklemeden geçmeyeyim. Bu blogda çok fazla fondöten veya pudra ile ilgili yazılar göremeyeceksiniz. Cildime herhangi bir kapatıcı uygulamak istemiyorum çünkü gündüz de sık sık nemlendirici sürmek durumunda kalıyorum. Sadece çok özel gecelerde pudra sürüyorum, mesela yılbaşı gecesi yemeği gibi :))

Umarım yazılarımdan memnun kalırsınız.

Sevgiler,
Angel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...