30 Ocak 2010 Cumartesi

Models Own Ojeler

Açıkcası çok risk almaktan hoşlanan bir insan değilim, ama şu yabancı blogları takip ederken oralardaki güzel ürünlere özeniyorum ve dayanamayıp yurt dışından sipariş veriyorum!!!1 Models Own oje ve makyaj malzemeleri üretiyor, açıkcası bloglarda çok duyduğum bir isim değildi ama sadece 72 saat boyunca %50 indirim olduğunu duyunca dayanamayıp sipariş verdim. International shipping'e de yeni başlamışlar. Ben biraz kararsız olduğum için alışveriş yapmadan önce kırk saat düşünürüm ama bu sefer o kadar düşünmedim. :)

Renklere bayıldım doğrusu! Türkiye'de böyle güzel renkler yok bence. 3 ojeyi ben, bir tanesini de iş arkadaşım aldı. Ben peacock green, gerçekten tavus kuşu yeşiline benziyor bir blogda birisinin tırnağında görüp de beğendim yoksa internetten çok anlaşılmıyordu bu renk, magenta divine, morumsu ve glitterli, ve scarlet sparkle, kırmızı glitterlıyı seçtim, arkadaşım da foxy fuchsia'yı aldı. Aslında daha aklımda 3-4 renk vardı ama kendimi tuttum. Fuzzy peach, emerald city, orangeade ve purple haze de çok hoşuma gitti.

Umarım sapa sağlam gelirler de burada sizinle zevkle paylaşırım. Bu alışveriş shippingle beraber 13,47 sterlin tuttu, oje başına 8 tl gibi bir tutar oluyor. Shipping ücretleri 4,95 sterlin. Göz farları da varmış ama ben bu aralar yeterince göz farı aldığım için onlara pek bulaşmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...