27 Kasım 2010 Cumartesi

Çilek'ten Mac alışverişim



Merhaba!

Geçen Cumartesi sabahı strawberry.net'e bir uğrayayım dedim. Bir baktım Fabulous Felines ve Pret-a-papier koleksiyonunun ve ayrıca Viva Glam Gaga ve Cyndi lipglassları gelmiş. Uzun zamandır istek listemde bulunan Nymphette de stokta olunca 3 tane lipglass'ı sepete attım gitti :) Türkiye'de lipglassların fiyatı yanılmıyorsam 32TL, ben çilekten aldığımda 27,5 tl idi.

Soldan Sağa : Fold and Tuck (Pret-a-papier), Nymphette (yazması ne zor!) ve Cyndi!

Cyndi'yi Hnd Mac fondöten workshop'ında konuştuğumuzda çok övmüş hatta o hafta elinden düşürmediğini söylemişti, ben de tavsiyesine güvenerek aldım. Diğeri ise bu aralar yaşadığım mercan rengi ruj saplantımın bir sonucu. Bunların yapısının nasıl olduğunu da eklemeden geçemeyeceğim çünkü bazı kişiler yapışkan gloss kullanamıyor ve bu ürünler yapışkan ne yazık ki!

Biliyorum fotoğraftaki ışık yeterince iyi değil bu nedenle renkler biraz farklı çıkıyor. Elimdeki imkanlarla biraz düzeltme yaptım ancak bu kadar oldu. Mesela Cyndi daha kırmızımsı aslında. Fakat merak etmeyin bu durumu düzeltmek için de bazı planlarım var.



Çilek'ten alışveriş ederken en çok kafamıza takılan soru "Gerçek mi acaba?" öyle değil mi? Bu nedenle ben de elimdeki orijinal Mac lipglasslar ile çilekten gelenleri karşılaştırayım dedim. Önce yukarıdaki gibi yan yana koydum. En sağdaki Strange Potion ve İngiltere'den aldığım bir ürün. Onun siyah kısmındaki Mac yazısını diğerlerinde göremeyince panik yaptım sonra Byheh bloguna uğrayıp baktığımda normal lipglasslarda zaten öyle bir yazı olmadığını gördüm. Kutuların da benzediğini hatta Cyndi'nin imzasının olduğunu görebilirsiniz. Üstteki Cyndi alttaki Strange Potion





Üretim tarihi karşılaştırması için de Siren'in yazısını kullandım. Ama onları fotoğraflamayı unutmuşum. Liste vereyim.

cyndi: B60- Haziran 2010
Strange Potion: A60 - Haziran 2010
Nymphette: AC9 - Mart 2009
Fold and Tuck: AC9 - Mart 2009

Buradaki sıkıntı Fold and Tuck'ın üretim tarihi ile lansman tarihi arasında bir yıl olması. Bilmiyorum elinde aynı glosstan olan varsa belki o şekilde teyidleşebiliriz.

Kafama takılan diğer bir nokta ise aşağıda isimlendirmelerin bazı ürünlerde etiketle bazılarında kutunun üzerine yapılmış olması fakat yine Byheh'teki posta baktığımda onunkinin de aynı olduğunu gördüm ve içim rahatladı.


Durum budur hanımlar! Bana gayet orijinal geldiler ama ben yine de sorumluluk sizde diyorum ve öpüyorum!

Bu rujların Temptalia'nın sitesindeki fotoğraflarını görmek için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.
Nymphette
Fold and Tuck
Cyndi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...