25 Kasım 2010 Perşembe

Mac Fondöten Workshop'ı

Merhaba!

İşim yüzünden her aktiviteyi geç duyurduğumu biliyorum. Ama artık işimi değiştirdiğim için bloga daha fazla zaman ayıracağıma inanıyorum. Kasım ayının başında Mac'in fondöten workshopuna katılma fırsatım oldu.(Teşekkürler Marjo!) O dönemde fotoğraf makinemle sıkıntılarım olduğu için etkinlikte fotoğraf çekme imkanım olmadı. Ve yine ne yazık ki o dönem cildim akıllara zarar bir seviyede kötüleşti, ki fondöten uygulaması bile yaptıramadım. Eee diyeceksiniz niye gittin o zaman? Etkinliğe kadar cildimin toparlayacağını umuyordum ancak beklediğim gibi olmadı. O durumda iken bir de fondöten sürerek daha fazla üstüne gitmek istemedim.

Etkinlikten hiçbir şey denemeden çıkmayacağım için ben de uzun zamandır aklımda olan kapatıcı alma fikrimi benimle ilgilenen bayan MUA'ya aktardım. Göz altlarım için Select Moisture Cover kapatıcıyı denedik. Ama benim kuru olan göz altlarımda istediğim etkiyi yakalayamadım. Bu yüzden kararsız kaldım. Byheh'in Hnd'sinin bana tavsiyesi ile bir kez daha Mac'e uğrayacağım ve kapatıcının altına nemlendirici sürdürterek deneyeceğim.

Etkinlikte tanıtılan Fast response eye cream ve prep-prime skin base gerçekten dikkatimi çeken ürünler oldu. İçeriklerini araştırdıktan sonra, eğer paraben falan yoksa, almayı düşünüyorum. Bana hediye edilen fondöten ise cildim kuruluktan öldüğü için Mineralize Spf 15 oldu. Normalden kuruya dönük olan ciltler için uygun olan bir fondötenmiş bu. İçinde de 77 çeşit mineral varmış! o_O



Gördüğünüz gibi kurumaya yatkın bir ürün olduğu için henüz açmadım, çok sık fondöten kullanmadığım için 2 günde kuruyup gitsin istemedim. Yanında sample'ı verilen ürünler ise Skin brightening serum ve prep+prime skin base. Bu yılbaşı gecesi tüm bu cici ürünleri kullanarak güzelleşmeyi düşünüyorum :D Foto da Mickey Mouse gibi olmuş değil mi?



Etkinliğin harika fotoğraflarına ve benim tekrarlayıp da sizi sıkmak istemediğim birçok bilgiye Marjo'dan, Tannesi'nin blogundan, Makyaj Çantam'dan, Byheh blogundan, Karamel'den ve Hersheyler'den ulaşabilirsiniz.

Son olarak bu güzel etkinliği düzenleyen MAC Communication Manager Çağla Hanım'a ve etkinliğe katılan tüm MUA'lara içten teşekkürlerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...