12 Kasım 2010 Cuma

Rimmel Instyle Coral




Bu aralar Rimmel ojelere takmış durumdayım. Yerli markalarla karşılaştırıldığında çok canlı ve farklı renkler piyasaya sürmüşler. Bu yazının konusu olan oje Rimmel 60 seconds 415 numara Instyle coral diye geçiyor. Mercan rengini çok sevdiğim için beğenerek aldım. Tırnağımdaki oje 3 günlük olduğu için sadece baş parmağımı gösterdim, gördüğünüz gibi azıcık ucundan gitmeye başlamış :) İş değiştirme telaşından ojeyle falan uğraşamadım hiç.



Bu ojelerin fırçaları diğer markalardakilere oranla büyük, bu nedenle benim için alışması zor oldu. Pratik olarak tanıtım yapmışlar ama bana hiç pratik gelmedi ama bu yorum kişiden kişiye değişir tabii. Ben tek fırça darbesiyle değil 2 fırça darbesi şeklinde sürdüm. İlk kat çok dalgalı oldu, 2 kat ise idare eder vaziyetteydi o yüzden 3.yü çekmedim ama çekilse iyi olur. 2 katta azıcık da olsa tınak çizgisi belli oluyor. Çok parlak bir bitişi yok, üzerine cila çekerseniz daha güzel olur bence. 60 saniyede kuruma iddiasına gelince; birkaç deneme daha yapmak lazım, çabuk kuruyor fakat o yumuşaklığı geçmiyor. Ben sürdükten 2 saat sonra yatmıştım yine de bazı tırnaklarımda çarşaf izi oluştu diyebilirim. Bir de tırnağımda sanki şişedekinden daha koyu durdu gibi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...