29 Kasım 2010 Pazartesi

Mac Paint Pot Painterly



Çeşitli far bazları kullanıyorum birçoğu krem farlardan olşuyor bazıları da primer diye geçiyor. Mac Paint Pot Painterly benim geçen kış aldığım, bir müddet kullanıp sonra kenara koyduğum bir ürün oldu. Benim göz kapaklarım çok yağlı olmadığı için ben gayet memnunum kendisinden. Ama fırçayla sürmek çok pratik gelmiyordu o nedenle bir köşede unutuldu. Geçen açtım baktım hafiften kenarlardan ayrılarak kuruma eğilimi göstermeye başlamış hemen günlük makyaj rutinime ekledim :) Zaten parmaklama izlerim belli oluyor. :) Benim göz kapaklarımdaki damarlarım belli oluyor normalde ama bununla güzelce kapanıyorlar. Ürünün gerçekten doğal bir rengi var. Türkiye'deki fiyatı 42 lira ve her gün kullansanız bile en az 1 sene dayanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...