23 Mayıs 2011 Pazartesi

The Body Shop Nutriganics Smoothing Eye Cream



Merhaba,

Parabensiz göz kremi arayışımın ilk durağı bu ürün oldu. Yaşım 25'i geçtiği için artık krem kullanayım dedim ve %25 indirim varken bu ürünü aldım. İçeriğinin bir kısmı organikmiş % bilmemkaç, böyle oran vermeleri bana komik geliyor çünkü içindeki saçma bir madde hepsinin doğallını bozmuyor mu aslında? Neyse.... yorumuma gelince; beğenmedim diyemem ama beğendim de diyemiyorum çünkü herhangi bir değişiklik yaratmadı bende. TBS'nin İngiltere sitesinde çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı gibi bir şeyler denmiş ama ben de bir numara olmadı. Sürdükten sonra gözüm nemlenmiş gibi değil de tersine gerilmiş gibi hissediyorum. Bir de bu ürün ışıltılı! Evet içinde mikro simler var. Yani beğenmeseniz de aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. :PP Işıltıları fotoğraflamaya çalıştım ama beceremedim :(

Ben ne derece düzenli sürdüm diye sorarsanız 4-5 aydır haftanın en az 5 gecesi sürdüm diyebilirim. Hafif botanik bir kokusu var ama rahatsız edici değil. Şu anda bitsin diye kullanıyorum sonra Mac'ten Fast response kreme geçeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...