17 Mayıs 2011 Salı

Ruj Anketi

Bu kısa sorulardan oluşan anketi yabancı bir blogda gördüm ve hemen Türkçe'ye çevirip cevapladım. Eğer sizin de hoşunuza giderse aşağıya yorumalara kendi cevaplarınızı yazabilir veya blogunuz varsa orada paylaşabilirsiniz. :)

1. Çocukken hiç annenizin rujunu kullandınız mı?
Evet annemin 80'lerin modasına uyan metalik lavanta rujlarını sürer dururdum. Bir de turuncu bir ruju olduğunu çok iyi hatırlıyorum, Mac'in morange rengi gibi bir rengi vardı. Ona bayılırdım. Ama annemin o ruju sürdüğünü hiç hatırlamıyorum hep bir kenarda dururdu.

2. İlk rujunuzu aldığınızda kaç yaşındaydınız?
Kaç yaşımda olduğumu pek hatırlamıyorum sanırım 16-17 olsam gerek, annemle İstanbul'a geldiğimizde bir marketteki Maybelline standından almıştım. Hala makyaj çantamda sapa sağlam duruyor isterseniz gösterebilirim :)Rujdan önce de dudak parlatıcım vardı onu hatırlıyorum. :)


3. Pembe mi yoksa kırmızı ruj mu?
Aslında pembeyi daha çok sürüyor olsam da kırmızı diyeceğim. :)


4.Aldığınız en pahalı ruj hangisi?

Chanel Rouge Coco rujum olsa gerek, 45 tl vermiştim duty freede, şimdi Mac'in koleksiyon rujları bile 42 tl olmuş!


5.En ucuz olanı hangisiydi?
Sanırım Avon'larım en ucuz, 9-12 tl arası bir yerdeler. :)


6. Bir rujla yaptığın en garip şey nedir?
Valla rujla garip hiçbir şey yapmadım :)


7. Bir ruj markası tavsiye etsen hangi markayı önerirdin ve neden?
Mac'in rujlarını kesinlikle öneririm. Hem renk çeşidi çok hem de yapıları da çeşitli, mutlaka kendinize göre bir şey bulursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...