11 Mayıs 2011 Çarşamba

Yeni Bir Marka: UNE




Bu markayı takip ettiğim İngiliz bloglarından biliyordum. Doğal içeriklerini ön plana çıkaran bir satış stratejileri var. Bir ara Türkiye'ye getirtir denerim diyordum, ancak buna gerek kalmadan Boyner'lerde satılmaya başlamış. Hiçbir yerde hakkında yorum göremedim, sanırım herhangi bir tanıtım yapılmadı. Une, Bourjois markası tarafından üretiliyor ancak Bourjois ile pek benzer gözükmüyor öyle değil mi? Ambalajlar ondaki gibi cicili bicili değil. :)



Ürünler 98-100% oranlarında organik bileşenler içeriyor. Ecocert Greenlife sertifikaları da mevcut. Mineral yağlar, paraben, sentetik kokular içermiyor ve ambalajları da geri dönüştürülebilir. Renkler de çok doğal tonlarda.

Türkiye'deki satış fiyatlarını hiç bilmiyorum, Boyner'i gezerken gözüm ilişti ancak ayrıntılı bakmaya vaktim olmadı. İngiltere'deki fiyat aralığı 13 tl ile 35 tl arasına denk geliyor. Herhangi bir ürününü denemedim ama merak ediyorum. Denersem burada okursunuz zaten.

Sevgiler,

1 yorum:

  1. TR de vergiler fln derken en ucuz urunu 40-50tl yi bulur bence..:D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...