9 Mayıs 2011 Pazartesi

Nars Velvet Gloss Lip Pencils



Önce size bu iki ürünü nasıl indirimli aldığımı anlatayım :) Bir İngiliz blogunda asos.com'un İngiltere'deki groupon'da kampanya yaptığını okudum. 20£lik alışveriş için 11£ ödüyordun! Ben de kendimi riske atıp üye oldum ve fırsatı yakaladım. Kampanya bitiminde bana kodumu gönderdiler, ben de gittim yine makyaj ürünü aldım! İngiltere adresim üzerinden de türkiye'ye getirttim, tabii bunlar hep mart ayında gerçekleşti. Off bak yine sinirlendim şu yasak işine! Neyse ürünlere gelelim.



Bence bu ikisi mevcut renklerden en güzelleri! Üstteki pembemsi New Lover, alttaki ise Happy Days. İnce bir yapısı olduğu için elime sürerken 3-4 kez üstünden geçtim.



Dudakta duruşu ile eldeki kesinlikle farklı, dudağınızın rengine bağlı olarak değişiyor. Ama kesinlikle çok güzeller. Yumuşacık, kurutmuyor ve yapışkan his olmayan bir lipgloss etkisi veriyor. Özellikle Happy Days'te bu etkiyi daha çok hissettim. Bu yüzden kalıcılık doğal olarak düşük seviyede. Bir de kapakları sanki biraz oynak gibi o yüzden kutusuyla atıyorum ben çantaya. Fiyat performans olarak bakarsanız yapısı için bu fiyata değer ama gramajı ve kalıcılığının az olması tereddüt oluşturan etmenler. Nars'ın her çeşit ruju (kalem veya klasik form) 55 tl.

2 yorum:

  1. ay harikasın valla, ingiliz groupon ha, kırk yıl düşünsem aklıma gelmez:) güle güle kulllannnn

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım, bir çılgınlık anında oldu yoksa hayatta cesaret edemezdim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...