16 Nisan 2010 Cuma

Avon Allık



Bu allığı Avon temsilcisi olan arkadaşım hediye etti bana. Sanırım şu anda satışta yok. Adı Seeing Stripes Cool Collection. 6 g'lık bir ürün. Açıkcası ben çok beğenmedim. İlk olarak çok fazla tozutuyor. Fotoğraftan da anlamışsınızdır zaten. Elinizin kullanırken çok hafif olması gerek yoksa pessspembe yanaklı Heidi'ye dönüşüveriyorsunuz. Açık renk şeritlerin olduğu taraftan bile ürün alsanız çok pembe oluyor. Kocaman bir fırçayla sürmek gerek. Bu nedenle kendi fırçası pek işe yaramaz. Gördüğünüz gibi yabancıların cool pink dedikleri soğuk pembe bir renk veriyor. Çok hafif bir ışıltı içeriyor. Benim en beğendiğim özelliği ise arkasında kocaman aynasının olması. Düzenli kullanacağım bir ürün değil açıkcası. aşağıdaki fotoğrafta kendi fırçası ile 2-3 kez dokunduruverdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...