3 Nisan 2010 Cumartesi

Avon rujları



Kankam Avon temsilciği yapıyor ve Avon alışverişlerimi doğal olarak ondan yapıyorum :) Avon'dan ruj almanın en zor tarafı ne renk çıkacağını bilememek oluyor. O yüzden ben de elimde olan rujların fotoğraflarını ekledim. Sol baştaki parlak ruj renkli dudak balmı oalrak geçiyor, rengi bronze. Elinize ilk aldığınızda hiç renk vermeyecek zannediyorsunuz ama gördüğünüz gibi hafif sarımtrak bir ışıltı veriyor. Nemlendiriciliği pek yok ben içine altın ışıltısı vermek istediğim rujların altına sürüyorum. MAt rujlarınıza ışıltı katabilir ama bunun dışında pek bir faydasını göremedim. Soldan ikincisi pro-to-go cherry glistern, kırmızımsı çıkmasını bekliyordum ancak koyu pembe geldi. Ama ben şahsen beğendim. Nemlendiriyor ve rengini güzel veriyor. 3. ruj Anew yaşlanma karşıtı serisinden desert rose, bunu anneme aldık, burada daha kahvemsi ama dudağa sürüldüğünden biraz pembeye çalıyor. Bir kez denedim ve dudaklarımda hafif yanmalar hissettim, bilmiyorum belki benden kaynaklanıyordur ya da içindeki yaşlanma karşıtı maddelerden olabilir. Sonuncusu da pro-to-go spicy cinnamon bunu da anneme almıştık ama ortak kullanıyoruz desem yeridir. Işıltılı çikolata kahve gibi ve dudaklarımda çok hoş duruyor. Hafif bir vişne kokusu var sanki bunda. Pro-to-go'ları ben beğendim açıkcası, benim asansörde ruj sürme alışkanlığım vardır, o anlardan inanılmaz işe yarıyor :)) Kalıcılığı da iyi 2-3 saat duruyor dudakta. Avon ruj yazıları devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...