3 Nisan 2010 Cumartesi

Elf Cream Eyeliner- Kahverengi


Selam,
Elf'ten sipariş verdiğimi bir önceki yazımda belirtmiştim. Tam bir haftada elime ulaştı paketim. Aslında kullanmadan önce fotoğrafını çekecektim ama dayanamayıp kullandım. :) Fırçaya hemenceik ürün geliyor ve gayet yumuşak. Tek kat çekince hafif silik oluyor o yüzden iki kat falan geçmeniz gerekiyor. Kuruduktan sonra parmağınızla ovalayınca çıkmıyor. Sabah 9 gibi tek kat sürdüm akşam 4'e kadar dayandı diyebilirim. Bu benim ilk krem eyeliner'ım şu anda çok düzgün bir şekilde süremiyorum, fotoğraftan da anlarsınız zaten. Bu gördüğünüz 3. denemem. Elimde başka ürün olmadığı için karşılaştırma yapamıyorum. Gözümü de azcık buruşturmuşum fotoyu çekerken o yüzden hepten beceriksizce sürmüşüm gibi gözüküyor :) Şu an temel sorunum biraz kalın çekiyor olmam, bir de istediğim şekil kuyruk yapamıyorum. Çalışınca olur diye umuyorum ama. Mac 266'yı da yeni aldım, kullanması kolay gibi geldi. Gözümünaltına farları da bununla sürüyorum artık. Ama şu kırık veya eğik (bent) uçlu fırçaları da merak etmiyor değilim. :)



I ordered some items from Elf last week by using free shipping code. They have arrived in one week. I tried the cream eyeliner in brown. This is my first eyeliner so I can't compare it with another one. Its staying power is average for one coat, i guess you should use 2 coats. I'm just learning how to apply the liner, but a good line requires more trials :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...