3 Nisan 2010 Cumartesi

YSL Rouge Volupte



Hani Çilek'ten paketim geldi demiştim ya şurada, o paketten çok merak ettiğim ve denemek istediğim Rouge Volupte çıktı. Aldığım renk 12 numara Forbidden Burgundy. Aslında ben daha kahverengimsi bir renk bekliyordum, Temptalia'da baktığımda öyle görünüyordu, ancak daha çok morumsu pembe veya erik rengi gibi geldi bana. Şu renkleri tarif etmeyi bir türlü beceremiyorum yahu! :) Fotoğrafta normalde olduğundan biraz daha pembemsi çıkmış. Aşağıya da dudaklarımın flu bir fotoğrafını koydum. Açıkçası rujun gerçek rengini fotoğrafın net hali değil flu hali daha iyi gösteriyor. Bir de dudaklarım ince olduğu için renkleri pek anlayamazsınız. :) Allah bana şöyle diğer blogcu bayanlarınki gibi dudak vermemiş ki! Rujun yapısı çok kremsi, dudakta kayıp gidiyor doğrusu. Kokusunun kötü çıkmasından korkmuştum, çünkü kokulu rujları pek sevmem, ama korktuğum gibi olmadı. :) Diğer renkleri de indirime girerse kesin alırım. ÖZellikle nude olanlarında gözüm var. 2 numara güzel bir nude ve 30 numara da tatlı bir şeftali :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...