16 Nisan 2010 Cuma

Flormar Tekli Far



Ben aslında biraz palet insanıyım. Tekli farlardan çok hoşlanmıyorum. Ancak çok beğendiğim bir renk olursa alıyorum. Flormar'ın bu farını birkaç ay önce aldım. Sanırım 6 liraydı. Tam 5 gr, numarası ise 021. İnsan her gün kullansa bile 3-4 yılda zor bitirir. :D Kolayca renk veriyor, öyle sert değil, gayet yumuşacık. Biraz dökülme sıkıntısı var ama fiyatı düşünlünce bence makul. Sadece deneme amaçlı bir iki kez gözüme sürdüm daha makyajımda kullanma fırsatım olmadı. Aslında yaptığım makyajları buraya koymak istiyorum ancak makinam çok başarısız. Çok fazla flaş veriyor ve renkler kayboluyor. gündüz çekimlerine de benim vaktim olmuyor. Şu an elimde hiç açılmamış bir makina daha var, umarım o istediğim gibi olur. Yukarıdaki flaşsız, aşağıdaki de flaşlı hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...