19 Nisan 2011 Salı

Becca Lip&Cheek Creme Tuberose



Bu ürünün fotoraflarını internetten görüp çok beğenmiştim, ancak elime ulaştığında gördüğüm fotoğrafların yanıltıcı olduğunu gördüm. Ama bu renk de gayet güzel!



Bu ürün hem dudağa hem de yanaklara kullanılabiliyor. Ama dudaklarda kurutucu bir etkisi oluyor. Üzerinde gördüğünüz çukurcuklar fırçamın marifeti. Ürünün gramajı az ama krem olduğu için pigmentasyonu iyi ve toz toz görüntü olmuyor, daha doğal duruyor. Benim cildim kuru olduğu için yağlı citlerde parlamayı artırır mı bilemeyeceğim. Kimseyi yanıltmak istemem.



Becca ülkemizde satılmadığı için Çilek'ten aldım. Şu anki fiyatı 45 civarı. Kabı bana uzay araçlarını hatırlattı, siz ne dersiniz? Ürün ufak olunca büyükçe fırçaları sığdırmak da sıkıntı oluyor. :) Bende akşama kadar bozulmadan kalıyor, rengi de doğal duruyor. Sizn nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...