29 Nisan 2011 Cuma

Mac Wonder Woman Koleksiyonu



Merhaba!

Bir sürü blogda gördünüz, okudunuz, duydunuz biliyorum, belki de çok sıkıldınız Wonder Woman görmekten. Eğer öyleyse sayfayı kapatıp giderseniz kırılmam merak etmeyin :) Ben bilim kurgu olsun, fantastik şeyler olsun, çizgi roman olsun, bu tip şeylerle çok ilgileniyorum. İşte bu yüzden bu koleksiyon benim çok hoşuma gitti. Kutularını bile saklamayı düşünüyorum!



Peki neler aldım? Emancipation lipgloss, Marquise D'ruj ve Türkiye'ye gelmeyecek denen ancak sonra getirilebilen pink power msf'yi aldım. Ruj bende beklediğim kadar güzel durmadı, tuhaf bir şekilde dudak çizgilerime doldu, üzerine gloss sürmeden hoş durmuyor :((



Aslında tüm ürünleri İngiltere'den getirtecektim, sonra bir aksilik oldu istediğim tüm ürünleri satın aldığım halde sadece lipgloss gönderdiler diğerleri bitti dediler. Çok sinirlendim! Kalanını Türkiye'den alırım dedim, pink power gelmeyecek dediler, üstüne bir de koleksiyonun çıktığının ertesi günü mağazalara gittim hepsinde aradığım allık tükenmişti! Yuh dedim! Müşteri var ama ürün yok! Sonunda ruj ve gloss'u buradan pink power'ı da İngiltere'deki başka bir siteden zar zor temin ettim!

Herkesin yaptığı gibi ben de normal boy msf ile karşılaştırma fotosu çektim :) Kafam kadar bir şey bu ürün! Ancak sabah makyaj yaparken elime 3 değil tek ürün alma kolaylığı sağlıyor.



Ahanda bu da ruju ancak rujun rengini göstermeyi unutmuşum, çok şaşkınım, müsait bir zamanda onu da eklerim.



Soldaki Viva glam cyndi Lipgloss, boyut karşılaştırması yapabilmeniz için koydum. bu gloss'u sürmek bir işkence, açması zor her yana saçılma riski var çünkü ürünün, fırçası kafam kadar bir anda çok ürün geliyor kontrol edemiyorsunuz :( Ama rengi gerçekten çok hoş.



Sol üst köşede gloss var, msf'nin allık kısmı pembe ama çok aşırı bir pembelik vermiyor, ortası bronzlaştırıcı(hoşuma gitti çok ışıltılı değil çünkü), en sonda da aydınlatıcı var. Sanırım bu ürünü her gün kullansam 3 yılda falan anca biter! Siz bir şeyler aldınız mı bu koleksiyondan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...