17 Nisan 2011 Pazar

Mac Fanfare Ruj



Bu ruju Çilek'ten aldım. Gingerly faciası yaşanmadan önce aldığım için alırken tereddüt etmemiştim. Ancak elime geçince beni şüpheye düşüren 2 şey fark ettim.
1. kutusunda rengini gösteren çıkartma veya baskı yok.
2. Rujun altındaki etiket yazılarının koyu olması.

Ama elimdeki diğer rujlarla yan yana koyduğumda kaplarına bakarak ayırt etmeniz mümkün değil. İçimi ferahlatan nokta ise rujdaki tanıdık vanilya kokusu. Kesinlikle aynı koku olduğunu söyleyebilirim.



Yapısı da klasik cremesheen. Rengi gayet güzel. Günlük kullanılabilecek mavi alt tonlu bir pembe ama sakız veya barbie pembesi gibi değil. Yabancılar my lips but better yani benim dudak rengimde ama daha iyi duruyor manasına gelen bir ifade kullanıyorlar, bu ruj da ona yakın ama pembesi baskın olduğundan daha dikkat çekici oluyor. Dudaklarım ince olduğu için dudakta duruşunu göstermekten hoşlanmıyorum açıkcası, birkaç kez fotoğraf çektim ama gözüme görünen rengi fotoğrafa yansıtamadım.

Siz nasıl buldunuz?

3 yorum:

  1. Ben yine göremiyorum fotoğrafları... :(

    YanıtlaSil
  2. nars kalahari yazısından sonraki olan fotoğraflarını göremiyorum ben.

    YanıtlaSil
  3. Artık görebiliyor olmanız lazım. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...