1 Nisan 2011 Cuma

Bu Ay Bitenler!




Fotoğraftaki ürünlerin bir kısmı aslında daha önce bitmişti ancak ben tembelliğimden makyaj masamı düzenleyemediğim için kalabalık yaratıyorlardı.

Dove body silk krem: ortalamanın bile altında bir ürün bence, zor bitirdim vallahi aylardır sürünüyordu masanın üzerinde!

The Body Shop Almond el kremi: Ben avcumun içine el kremi süremiyorum :) Kremi sürünce ellerim terlemeye başlıyor hemen, rahatsız oluyorum, ama bu kremle o sıkıntıyı çekmedim. Kokusu hoş, nemlendirmesi fena değil. Ama bir kenevirli el kremi de değil! Ah o kenevirli çok güzel ama bir de öyle kötü kokmasa değil mi?

Fa Deodorant white tea: Pudralı deo sevmiyorum ve tercihim fresh kokulardan yana, sevdiğim bir ürün oldu.

Nivea Fresh Natural: Klasik nivea kokusu ve koruması, kokusunu özleyince geri dönerim nasıl olsa :)

İdil aseton: Ucuz olsun çamurdan olsun diye alınmış aseton, o da masa üzerinde sürünenlerdendi!

Vichy güneş kremi: dibinde 2 fıs kalmıştır diye saklamışım, hazır yaz gelirken yorum yazayım dedim. Ben beğendim ama yapısı yüze sürmek için ağır zor dağılıyor ama vücut için ideal. Yüzüme başka bir Vichy sürüyorum o da ayrı bir yazı konusu olsun.



Rosense Gül suyu: tonik niyetine sürdüm, hem ucuz hem de bereketli bir ürün, ağustostan beri benimle!! Memnun gibiyim ama şu an alternatif bir ürün aldım onu beğenirsem buna dönüş yapmam. İçinde alkol var mı ama bir türlü emin olamadım :(

Loreal göz ve dudak makyaj temizleyicisi: Senelerdir bunu kullanıyorum, %50 indirim falan olunca stok yapıyorum. Rimel konusunda çok güçlü değil ama hangisi güçlü ki?

Lancome bi-facil: Çilek'teki kampanya ile uygun fiyata almıştım yarısını da masaya dökmüştüm, salak gibi afedersiniz. Ne yazık ki ben bu ürünü umduğum kadar beğenmedim, göz çevremde tuhaf beyaz kalıntılar bıraktı, rimeli de öyle tek silişte falan çıkardığı yok. Kirpik diplerimde kalıyor muhakkak. Bunun gibi bir küçük şişe daha var, onu da seyahat için saklıyorum.

Watson's pamuk: Ucuz ve güzel, başka söze gerek yok!

1 yorum:

  1. Olayin goz makiyaj temizleyicisini dene, o rimeli, ne bileyim, en agir makiyajimi bilen guzeelce cikariyor! :) <3

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...