26 Nisan 2011 Salı

Leighton Denny Kristal Törpü



Uzun zamandır kristal törpü istiyordum, hatta twitter'da da sordum hangisi iyidir diye. Essie'ninki övüldü genelde, ben de uzunca bir süre sitesine girdim çıktım alsam mı almasam mı diye bakındım durdum. Sonra bir İngiliz blogunda bu törpüyü okuyunca sipariş verebileceğim bir an kolladım ve sonunda elime geçti.



Gördüğünüz gibi 2009 yılında beauty insiders' choice ödülü almış. Metal bir kutu içinde geliyor, kırılmaması için onun içinde saklamayı tercih ediyorum. Boyu bir tükenmez kalem kadar, aslında bu küçük boyu ama bence gayet yeterli. Fiyatı 12£ taşımayla falan 40-45 liraya geldi sanırım.



Metal törpümden çok daha iyi, onun tırnaklarımın ucunda bıraktığı o kalınlık hissini bırakmıyor. Bir de ömür boyu garantisi var. Eğer törpüleyen yüzeyi bozulursa yenisi ile değiştiriyorlar. Daha ne olsun! (Türkiye'de olduğum için bu hakkımı nasıl kullanırım bilmiyorum ama :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...