4 Şubat 2011 Cuma

Avon SuperShock Gel Eyeliner



Bu kalemi ilk lipglossiping'de gördüm, sonra da youtube gurularından olan pixiwoo kardeşlerin de tavsiye ettiğini görünce aldım ve çok memnun kaldım. Gerçekten süper bir siyah. Benim alt göz içinde uzun süre bozulmadan duran tek kalem. Üstelik kolay kolay akmıyor ve simsiyah, fiyatı da 10tl civarı. Ucuzladığında 2-3 tane yedek alacağım :)) Genelde yedeklemek pek huyum değildir bu arada ;)



Kalemin rengini elimdeki diğer siyahlarla karşılaştırdım. Her biri 2 kat sürülmüştür. En üstteki Avon, sonra Urban Decay'in meşhur kalemi Zero, 3. sü Clinique Really black kalem ve en alttaki makyaj kutumun dibinde bulduğum Alix Avien siyah göz kalemi :) . Fark ortada! Marjocuğum da bu kalemi yazdı 3-4 gün önce, o da çok beğenmiş.

Mutlaka alın pişman olmazsınız.

7 yorum:

  1. yaa ben de istiyorum bunlardan :D

    YanıtlaSil
  2. istenmeyecek gibi değil ki! :) bir rengi daha var acaba o nasıl merak ediyorum, gümüş renk sanırım

    YanıtlaSil
  3. siyah rengini kullanan arkadaşım var mükemmel duruyor eyeliner olarakta kullanabilirsiniz çünkü hem akmıyor hem de simsiyah duruyor :)
    bende alıcam

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle her dediğine katılıyorum :) Bugün akar mı akmaz mı diye çok korktum, malum moda haftasında rezil olmak var :P sağolsun yalnız bırakmadı beni, kuyruk kısmından bile akma olmadı. Link için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. @ssdesignbutik evet akmıyor hiç. avon'un çıkardığı en iyi ürünleden biri :)

    @Marjo ben kuyruk işini beceremediğimden yorum yapmamıştım :)) ne demek canım benim, her zaman!

    YanıtlaSil
  6. aaa zero'dan daha iyi duruyor! avondan beklemediğim atraksiyon :D

    YanıtlaSil
  7. @mis gibi çok şaşırtıcı ama gerçekten zero'dan daha koyu :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...