8 Şubat 2011 Salı

Sephora Ultra Shine Lipgloss



Rengini çok beğenerek aldım ama kokusu ve yapısını hiç sevmedim, pişman oldum diyebilirim. Sephora indirimiyle 12tlye geldi. Numarası 15.



Kokusu üzüm kokusu ile hindistan cevizi karışımı gibi ama bir yapaylık var. Ama en kötü yanı formülü. içeriğinde ne yağı kullandılarsa artık dudağımda çok kötü bir etki yarattı. Tarif etmek gerekirse: hani böyle kötü yağla yapılmış poğaça yersiniz de onun yağı damağınızda donar ya, aynı etki benim dudağımda oluştu. Midem bulandı resmen. Belki bir kez daha denerim ama aynı sonucu alacağımı düşünüyorum.

2 yorum:

  1. ohh sonunda benimle aynı fikirde olan biri daha bunların kokusu çok kötü yapay bi koku var diyorum yok diyorlar işte buyrun 2.kanıtı :) bende böyle boşu boşuna aldım ya ona üzülüyorum üstelik indirimde değildi :(

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun kuzum :(( kokuyu çekici yapmaya çalışmışlar ama daha da batırmışlar. çok fena çoook :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...