18 Şubat 2011 Cuma

Mac Chromographic Pencil



Merhaba!
Aslında göz içine sürmek için beyaz bir kalem almayı düşünüyordum ancak champale koleksiyonuyla böyle bir ürün olduğunu hatırladım ve bunun daha doğal olacağını düşündüm. Yumuşacık bir şey çok kolay sürülüyor. Normal kalemlerle fiyatı aynı ama gramajı daha fazla. Göz içi daha açık olsun diye NC15/NW20 olanı aldım, cilt tonum NC25 normalde.



Sadece göz için değil, yüzünüzdeki bu şekilde küçük lekeleri kapatmak için de kullanabilirsiniz. Elimdeki kırmızı noktaya sürdüm sizin için, tabii kalem ten rengimden açık olduğu için biraz açık renk kaldı ama kırmızılığı kapattı. . Bu ürün pro olduğu için ben taksim mac'ten aldım, fiyatı 34 lira

1 yorum:

  1. mac'ın tüm ürünleri süper gerçekten. bunda da kaliteyi konuşturmuş.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...