10 Şubat 2011 Perşembe

2010'un En İyi 5 Makyaj Ürünü

Merhaba,

Marjocum tüm makyaj bloglarını mimlemiş ve 2010'da piyasaya çıkan en iyi bulduğumuz 5 ürünü yazmamızı rica etmiş. Tüm ürünleri şahsen denedim bu nedenle kısıtlı ürün arasından seçmiş olacağım, makyaj için iyi sayılabilecek bütçe ayrıyorum ama Türkiye'deki kısıtlı çeşit ve yüksek fiyatlar seçenekleri sınırlıyor. Buyrun benim seçtiklerime:

5 numara: Chanel Rouge Coco
Bazıları tarafından formülü yeterince nemlendirici bulunmasa da benim çok sevdiğim bir ruj bu! Mutlaka farklı renklerinden alacağım. Bunun yakında Rouge Coco Shine adı altında daha ışıltılı formüllüsü de piyasaya çıkıyor. Sanırım bu Chanel beni iflasa sürükleyecek! Yazısı için buraya tıklayın.

4 numara: Mac Viva Glam Cyndi
Geç buldum ama çok sevdim. Kırmızı rujdan korkanlar için harika bir başlangıç. Formülü ve rengi çok güzel! Bendekini kısmet olup da yazamadım buraya daha :( Şubatta satıştan kalkacak alacaksanız elinizi çabuk tutun. Yerine bu ürün satışa çıkacak, görmek için tıklayın.

3 numara: Mac Stereo Rose
Sevgilimin bile ilk görüşte bayıldığı msf! Bunun için kadınlar birbirini ezdi :PP

2 numara: Mac Pearlglide Göz kalemi
Harika formül harika renkler ve keşke daha çok rengini alsaydım diyen ben! Rengini görmek için bu yazıya ışınlanın.

1 numara: Urban Decay Naked Palet
Bu paletin talebine UD yetişemiyor! Aynı hızda göz kalemi üretemedikleri için kalem yerine fırça koydular talebi karşılamak için. Kadınlar bu ürün için de birbirini yedi! Bulamasaydım ben de yerdim! Görmek için tıklayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...