6 Şubat 2011 Pazar

Urban Decay Naked Palet



Merhaba!

Uzun uğraşlardan sonra kavuşmuştum Naked paletime. debehams.com'dan sipariş edip İngiltere'deki adresime göndermiştim. Paletin içinde 12 renk var ve her biri 1,3 gr. İki taraflı göz kalemi, zero ve whiskey renkleri ve yanında bir de mini boy normal primer potion var. Ben tüm renkleri beğendim. Yalnız başkaları da aynı yorumu yapar mı bilmiyorum ama bazı renklerde çok dökülme oluyor, sürerken falan zorlanıyorum. Hani bir kusuru varsa budur:) Bunun dışında harika renkler. Bir ay boyunca bir sürü kombinasyon yaptım, her gün farklı bir şey yapabilirsiniz. Üstelik iş yeri için de uygun. Kahve dumanlı veya gri dumanlı makyaj da rahatlıkla yapabilirsiniz.

6'şarlı görüntüledim ki tek fotoya sıkışmasınlar :)

Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked



Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal, zero ve whiskey göz kalemleri


4 yorum:

  1. Offf çatlıcam şimdi, bunu bize yapmaaa :) Geberiyorum bu palete ve hala alamadım. Sen de çok güzel swatchlamışsın renkleri bir kere daha içim acıdı.. Güle güle kullan canım. IngilteredenAl ile getirttin sanırım. Toplam palet+kargo ne kadar tuttu sorabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu paleti bende almak istiyorum ama nasıl alabileceğimi bilmiyorum ayrıntılı olarak anlatabilirmisin nerden nasıl alınıyor ve toplam ne kadara geliyor kargo ücreti filan?
    eda

    YanıtlaSil
  3. Pek güzel, efsane bir palet zaten :D güle güle kullan :D dünya üzerinde naked paleti olmayan 1 ben kaldım sanırım :P

    YanıtlaSil
  4. @Dee makeup sağol canım tşk ederim.

    @Dee ve Eda evet, ingilteredenal.com kullanarak aldım. palet 27£di debenhams.com'da o sırada mac'ten de birkaç şey almıştım. hepsi 19£ gibi bir taşıma ücreti ile geldi, ürün başına 3 £ falan düştü. tabii o zamanlar £ 2,3'tü şimdi 2,6tl oldu :(( kabaca 75 tlye geldi gibi düşünebilirsin.

    @Eda ingilteredenal.com veya amerikadaniste.com gibi sitelere üye olup, oradan bir adres alıp sipariş verebilirsin. birçok blogda nasıl alışveriş yapabileceğin anlatılıyor. yine sıkıntın olursa bana mail atarsın.

    @Marjo teşekkür ederim, limited değil zaten o yüzden mutlaka yakalarsın birkaç ay içinde diye düşünüyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...