5 Şubat 2011 Cumartesi

Mac Wonder Woman Koleksiyonu

Sanırım yakın zamanda piyasaya çıkıp da finansal açıdan tek başına hepimizi zorlayacak tek koleksiyon bu! Harika ürünler var! Hatta renk swatchları internete düştü bile. Aslında başka bloglardan görsel alıp koymayı çok sevmiyorum ama bu koleksiyon için çok heyecanlanıyorum. Sizinle de paylaşmak istedim. Aşağıda almayı düşündüğüm ürünlerin fotoğraflarını koydum bakalım sonuç ne olacak!


Pink power mineralize skin finish


Mighty aphrodite allık


Soldan ikinci ruj Marquise d’


Glossların hepsini istiyorum ama çok maliyetli olacak büyük ihtimalle 2 tanesini alırım, kırmızı ve kremsi olanları.


Golden Lariat Mineralize Skinfinish

Kaynak (source): temptalia.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...