2 Şubat 2011 Çarşamba

Ocak ayı favorileri



Sanırım aralığı kaçırdım. Şşşt çaktırmayayım :PP

Fotoğrafa tıklayınca büyüyor!

Kısa bir yazı olacak:

Naked palet: Swatchları yaptım yakında yorumlarım burada olacak. Çooook sevdim evet! Her kuruşuna değer bence. Bunu kullanarak birkaç da makyaj göstermek istiyorum.

Mac Bite of an apple allık: Şurada renginin fotoğrafı var. Hafif sürünce çok tatlı duruyor. Makyaj çantamdan hiç çıkarmadım.

Nars Easy Lover gloss: Küçücük olduğu için makyaj çantama rahatlıkla sığıyor. Dudakta su ile ıslatılmış gibi bir parlaklık veriyor, pembesi çok hafif, iş yerinde rahatlıkla kullanılıyor.

Mac Chromagraphic pencil: Yazısı yolda, beyaz kalem yerine aldım. Çok memnunum.

Avon Supershock Gel eyeliner: Süper siyah, süper kalıcı. Yorumu geliyor. Bayıldım, yedeğini alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...