11 Temmuz 2010 Pazar

Avon Işıltılı Vücut Kremleri


Merhaba!

Mezuniyet koşturmacalarından yine bloga zaman ayıramadım. Umarım mezuniyet makyajımı göstererek kendimi affetirebilirim. :) Bir sonraki yazımda görebilirsiniz.

Yaz geliyor, bol bol şort veya etek giyerim bari bacaklarım güzel gözüksün diye ışıltılı kremlere sardırdım. :) Avon'dan 2 tane krem aldım. Bir tanesi tam 400ml naısl bitireceğim bilmiyorum. İlki altın rengi ışıltılı Skin So Soft Mineral Gems, diğeri ise Shimmer Rose Body Lotion. Pembe olan adında belirtildiği gibi çok hoş gül kokuyor, diğerinin kokusu da en az onun kadar güzel.



Skin so soft'un içindeki ışıltılar incecik ve sarı renkli, yapısı ise belirtildiği gibi jel ve yağ karışımı gibi bir şey. Bu fotoğrafta çok yoğun sürdüğüm için ışıltılar çok belli oluyor ama ev içinde bacağınıza falan baktığınızda neredeyse hiç belli olmuyor diyebilirim. Ancak güneş direkt olarak vurduğunda bacaklarınızdaki ışıltıları görebiliyorsunuz. Biraz yağımsı olduğu için ilerleyen saatlerde bile olsa bacaklarınızda hafif bir kayganlık hissedebiliyorsunuz.



Gül kokulu olanın ışıltıları gümüş rengi ve diğerininkinden daha büyük partikülleri var.Işıltıların belli olma durumu diğeriyle neredeyse aynı. Yapısı bildiğiniz losyon, kolay emiliyor nemlendirmesi de idare eder diyebilirim.

Sonuç; açıkcası bu kremlerden daha iyi bir performans bekliyordum. Büyük ihtimalle tekrar almam. Bir de aklınızda olsun, ışıltılar bir yerden sonra elbiselerinize ve vücudunuzun diğer yerlerine dağılıyorlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...