30 Temmuz 2010 Cuma

Mac In the Groove



Sağ üst köşede bir almak istediklerim listesi var. Zamansız ve ani masraftan kaçınmak için oluşturdum bu listeyi. Ne zaman bir şey almak istesem kendimi listenin dışına çıkmamaya zorluyorum, ihtiyacım olmadığını hatırlatıyorum. Geçen Çilekteki deli gibi Bi-facil indirimi dışında diyetimi bozmadığımı söyleyebilirim. Aşağıdaki ürünler de listemdeydi gördüğünüz üzere, sanırım oradan silsem iyi olacak :) Aşağıdaki far bu koleksiyonda yer almıyor, onu başka yazı yazmayayım diye koydum :D Tembellik işte! Onu 7 liraya Elca outletten aldım, Spring color forecast koleksiyonunda çıkmış sanırım. Çok ucuz olduğu için o saylanmaz :P

Soldan sağa: Stereo Rose MSF, By Candlelight MSF, Lala eyeshadow, Jazzed Lipstick



MSF'leri de görüntüleyeyim dedim, soldaki stereo rose. Ben ikisinden de inanılmaz memnun kaldım. S.R. allık gibi zaten, diğeri de çok güzel ışıltı veriyor. Ruj ise benim için biraz hayalkırıklığı oldu. Dudağıma sürdüğümde böyle yama yama, parçalı parçalı oluyor. Engellemek için önce altına lip balm sürüyorum biraz daha iyileşiyor ama tam istediğim gibi olmuyor. O yüzden üstüne bir de parlatıcı sürüp durumu kurtarmaya çalışıyorum. Okuduğum kadarıyla herkes üründen memnun, benim gibi şikayet eden yok. :( Bir fikriniz varsa paylaşır mısınız?




Üstteki jazzed. Şu 2 msfnin arasındaki isimleri dışındaki farkı görebilecek misiniz bakalım?



Evet gramajları! Candlelight neden 9 g anlamış değilim. Acaba Warm&Cozy'den falan kaldı da ondan mı öyle. Fikri olan? Mağazayı arayıp şikayet etsem mi acaba?

Bir de ürünler çok pahalı gelmeye başladı bana. İngiltere'de 20 sterline satılan şey (46 tl) burada 66 lira! Ruj 42 lira olmuş, şaka gibi! Ben de artık ingilteredenal.com'u deneyeceğim. Hesap ettim ordan almak kargosuyla bile daha ucuza geliyor.

1 yorum:

  1. Ingilteredenal.com ile ilgili şikayet ve önerilerinizi lütfen tarafımıza iletiniz.Sizlerin memnuniyetinin bizim için önemli olduğunu bildirir her konuda yanınızda olduğumuzu hatırlatmak isteriz.Keyifli bloglar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...