27 Temmuz 2010 Salı

Fyrinnae ürünleri 2


Merhaba!
Sizlere söz verdiğim gibi aldığım farları bu yazıda tanıtacağım. Ancak liplustre konusunda bir sıkıntım var, ne yazık ki onu gösteremeyeceğim. Anneme yeni fotoğraf makinası almıştım hafıza kartına ihtiyacı olduğu için de benim eski 512liği ona verip, kendime yeni 4 gb SDHC kart aldım. Meğer benim makina eski olduğu için o kartla çalışmıyormuş, ara kablom da bozuk olduğu için şu anda makinayı kullanamıyorum :(( Bu yazıdaki fotoğrafları da önceden çektiğim için koyabiliyorum. Sevgilimin makinasına el koymak gibi kötü emellerim var ama :))

İlk fotoğraf farların flaşlı ikincisi ise flaşsız hali. Soldan sağa (L-R):
Kimchi, Rapunzel had extensions, polar bear, koala ve medieval haunting



Farları henüz efektif olarak kullanmayı beceremedim, pixie epoxy denen primer'ın optimum kullanma miktarını keşfedersem sorun olmayacak. İlk denememde çok az sürdüğüm için far yeterince tutunamadı, ikincisinde de bol bulamaç sürünce yama yama oldu, karıştırmak mümkün olmadı. Ama inatçıyım başaracağım, birçok kişi harikalar yaratırken ben niye yapamayayım değil mi ama? :)




Rapunzel h.e farı hakkında iki çift laf etmeden geçemezsem olmaz. Her ne kadar gerçek renklerini göstermek için uğraşmış olsam da bu far için bu mümkün olmadı. İnanılmaz güzel bir rengi var, yavruağzı içinde yanardöner altın sarısı diye tanımlarsam olur sanki :D Koala'da çok yumuşak bir taupe, bu taupe rengini Türkçe'ye köstebek derisi kahverengisi diye çeviriyorlar. Keşke daha kolay bir ismi olsa :D



Eğer verimli kullanmayı becerebilirsem kesin başka farlarını da denerim. Bu arada burada gördüğünüz farların hepsi deneme boyu ve 2 dolar. Ama 15-20 kullanımlık oldukları söyleniyor.

Elime makina geçerse liplustreyi de çekip bu yazıya ekleeyceğim. Okuduğunuz için teşekkürler!

30.07.2010
Hey sevgilimin makinasını ve sd kartını çaldım! :D İşte Romantique isimli lip lustre. Sanki Rapunzel had extensions'ın ruj hali. Rengin nasıl pembeden sarıya doğru gittiğine bakar mısınız? :D Ancak dudağıma sürdüğümde bana hiç yakışmıyor yüzümün tüm rengini öldürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...