16 Temmuz 2010 Cuma

The Body Shop Hot Brights Lips&Cheeks Stain


Merhaba!

Bu iki taraflı ürün kış koleksiyonunda çıkmıştı sanırım. Ama hala indirimli ürünler arasında bulunabiliyor. Sanırım ben Metrocity'deki mağazada rastlamıştım. Bir tarafı lipgloss diğer tarafı ise hem gloss hem de likit allık olarak kullanılabiliyor.



Glossun rengi burada belirgin ama dudakta belli belirisiz parlatıcı gibi duruyor. Biraz yapışkan bir yapısı var. Tadı Rocco Sıkı şeker'in karpuz&mandalinasına benziyor. :))



Öbür tarafını ben dudağıma süremiyorum çünkü kokusu ve tadı çok iğrenç geliyor. Fotoğraftaki miktarda ürünü elimin alt tarafına dağıttım ve ancak bu kadar renk verdi o yüzden yanağınıza sürereken biraz cömert olmakta fayda var. İster toz allığınızın kalıcılığını artırmak için baz olarak isterseniz de tek başına sürebilirsiniz. Dayanıklılığı güzel ama bol sürerseniz tabii :) Ürünün bu tarafı tek başına da satılıyor hatta sanırım yaz koleksiyonunda turuncu tonlu olanları falan da vardı.
Tekrar alır mıyım? Lipgloss tarafını tek bulursam tekrar alırım ama diğer tarafı kokusu yüzünden almam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...