17 Temmuz 2010 Cumartesi

The Body Shop Eye Shimmer



Merhaba!

2-3 sene kadar önce rengine vurulup almıştım TBS eyeshimmer'ı. Gördüğünüz gibi ilk bakışta beyaz gibi duruyor ama aslında yanar döner bir yeşil. Fakat bir türlü sürmeyi becerememiştim. O zamanlar fırça falan da kullanmıyordum, direkt parmağımla sürmeye çalışıyordum. Her seferinde de hüsrana uğruyordum çünkü parmağıma yapışıyor ama gözüme sürülmüyordu. Ben de sinirlenip bir kenara attım! Sonra makyaj işlerine ilgi duyunca bol bol blog okumaya başladım ve bunlardan birinde bu ürünün aslında nasıl kullanılması gerektiğini keşfettim. Bu farı koyu renkli başka bir farın üzerine sürdüğünüzde harika oluyor!



Nars'ın ve yanılmıyorsam Smashbox'ın da bu tip ürünleri var. Bir de Elf'in eye transformation mı ne o ürünü de aynı işlevi görüyor. Seneler sonra bu farın işlevini keşfettim ama bana sorarsanız hala fırçayla bile zor sürülüyor. Bir de hafif bir iyot kokusu var içinde.



Bir daha alır mıyım? Hayır almam çünkü Elf'inki de ben de mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...