14 Temmuz 2010 Çarşamba

Kiss My Face Tinted Moisturizer



Şuradaki yazımda parabensiz renkli nemlendirici aradığımı söylemiştim. Bu ürüne ilk olarak lifebymughetto blogunda rastladım. Şirketteki arkadaşlar ucuz olduğu için iherb'den protein tozu sipraiş ediyorlardı beni de kargo ücreti istemeden dahil ettiler. Bu ürüne sadece 7,19 dolar verdim. Eğer bunu almasaydım büyük ihtimalle Mac'inkini alacaktım ve bir sürü para bayılacaktım. :)



Bu ürünü almadan önce renk seçmek için uğraşmak ve blogları taramak zorunda kaldım çünkü renklerin sıralaması sitelerinde yer almıyor. Benim elimdeki en açığın bir koyusu ama tuhaf bir şekilde beach diye adlandırmışlar. Beach olan bir şeyin daha koyu tenlilere uygun olduğunu düşünürsünüz ilk anda.



Oldukça sıvı bir yapısı var. Çok fazla bir kapatıcılığı yok ama benim yüzümdeki kırmızılıkları azaltmada yardımcı oluyor. Fotoğrafta elimin üst tarafına bir miktar sürdüm ama ışık yüzünden pek belli olmuyor. Ayrıca renginin bana tam uyduğunu söyleyebilirim. Spf'si de 8, hiç yoktan iyidir :) Büyük ihtimalle tekrar alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...