23 Temmuz 2010 Cuma

Fyrinnae ürünleri


Bu da ne ola ki dediğinizi duyar gibi oluyorum :) Burada ikamet eden Fyrinnae markası çok güzel renklerde farlar, allıklar, bronzerlar ve lip lustre'lar üretiyor. Birçok yabancı blogda görüp övüldüğünü fark edince, bir de birkaç şey beğenince, dur ben de bir deneyeyim dedim. Bu bana ulaşan pakedimin fotoğrafı. İçindeki ürünler zarar gömesin diye şu pıt pıtlara sarılmıştı ama ben patlatıp attım tabii onu :D Bu siparişim 21$ tuttu. Paypal ile sorunsuz ödedim. 20 dolaresin üstünde alışveriş yaparsan kargo parası da istemiyorlar. Gördüğünüz gibi benim kargo neredeyse 4 dolar tutmuş. Bu takipsiz posta bu arada. Yani paket kaybolursa pek yapacak bir şey olmuyor.



Ürünleri pıt pıttan sonra bir de bu pandalı kağıda sarmışalrdı, çok hoşuma gitti onun da fotoğrafını çektim.



Sağ üst köşedeki turuncu içerikli kutu allık, diğer kutulardakiler far, şişelerdekilerden biri primer, renkli olansa liplustre. Ortadaki far free sample yani denemem için azıcık koyup göndermişler :)

Saat yönüyle isimleri:
Allık (Glow Blush): Enchant
Farlar (Eyeshadows): Koala, Polar Bear, Rapunzel had extensions, kimchi, medieval haunting



Bu fotoda da ürünlerin isimlerini görebilirsiniz. Bu farlar gavurların loose dediği cinsten yani sıkıştırılmamış. Böyle kolunuz yanlışlıkla çarpsa ortalığa zırt diye saçılıverir. Sıkıştırılmışalara alışmış olanlar için kullanımı zor. Fyrinnae'nin bir diğer sıkıntısı da şu primer dediğim kendilerinin Pixie Epoxy adını verdiği madde olmadan farların asıl renklerinin ortaya çıkmaması. Bu madde farların göz kapağına yapışmasını sağlıyor.



Ben bu yazımda sadece allığı göstereceğim çünkü çok fotoğraflı bir yazı oldu. Diğer yazımda farları ve lipstain'i gösteririm. Bu allığın adı Enchant. Kutuda neon turuncu gibi gözükse de aslında tatlı bir mercan rengi veriyor. Ben çok beğendim. Şöyle kolumda doğal bir ışıktaki duruşunu görebilirsiniz. Kesinlikle doğru bir seçim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...