1 Temmuz 2010 Perşembe

Avon ruj v.3.0



Merhaba!
Yine bir ruj yazısı ile karşınızdayım! Bugünkü ürünümüz 3'ü birarada dudak kalemi/ruj/parlatıcı Frozen Rose. Bu ürünü kankamın tavsiyesi le aldım. Geçen kampanyada ilk siparişinde kendine almıştı sanırım, bana çok övünce iyi hadi bana da yaz bir tane demiştim. İyi ki de demişim. Çok güzel bir pembe! Bana Nars orgasm'ı hatırlattı! Aslında bunu demek bana çok klişe geliyor, çünkü bloggerlarda her şeyi bu allığa benzetme eğilimi varmış gibi geliyor siz ne dersiniz? Belki de bir çeşit nirengi noktası gibi davranıyoruzdur bu allığa, orgasmın bir açığı, orgasmın daha koyusu, simsizi veya daha simlisi vb. diyerek elimizdeki ürünü konumlandırıyoruz! Nars orgasm sabiti :PP Bu kadar geyik yeter! :) Ürünün ebadını görmeniz için şu yazımda belirttiğim göz kalemi ile yan yana getirdim. Ondan 1,75 parmak daha uzun, kapaklar dahil :D



Ürün 3 parçadan oluşuyor, ruj, dudak kalemi ve lipgloss. Şeker pembesi içinde altın ışıltıları var. Rujun ne kadar ufak olduğunu karşılaştırmada görebilirsiniz. Henüz 3ünü birarada kullanma şansım olmadı ama lipglossun tüpteki duruşundan ve elime sürerkenki yapısından yapışkanca olduğunu tahmin ediyorum. Benim yapışkan glosslarla sorunum yok ama olan çok insan var. Bu ürünü almadan önce aklınızda olsun.



İki foto koydum ki rengi daha rahat anlaşılsın. Avonlara verdiğim parayı buraya yazmıyorum çünkü hem fiyatlar değişken hem de istediğiniz zaman online katalogdan bakabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...