21 Aralık 2010 Salı

Nars Gloss Seti



Fark ettiniz mi bilmiyorum ama bu aralar kafayı glosslara taktım. :) Nars'ın glosslarını da denemeyi çok istiyordum. hqhair'de böyle bir set görünce, bir de içinde Turkish Delight'ı ve Orgasm'ı görünce almalıyım dedim. İçinde 5 renk var ve bir tüp normal ürünün yarısı kadar ürün içeriyor, 4 gr, ama bence yeter de artar bile.



Soldan Sağa Easy Lover, Turkish Delight, Babe, Orgasm, Misbehave

Easy Lover; çok canlı bir pembe ama ince yapılı olduğu için cart durmuyor
Turkish Delight; dudağımda duruşunu çok sevmedim, yüzümün rengini öldürdü gibi geldi. Herhalde dumanlı makyajlar falan yapınca sürerim diye düşünüyorum.
Babe; henüz dudağımda denemedim ama kırmızı rujumun üstüne falan parlatmak için sürebilirim bu da ince yapılı çünkü
Orgasm; çok çok tatlı bir renk allık gibi altın ışıltılı pembe bayıldım!
Misbehave; altın ışıltılı ince yapılı kırmızı ama dudakta kendini çok belli edeceğini sanmıyorum.

Yapıları çok hoşuma gitti, yapış yapış değil. Bazı bloglarda tadı ve kokusundan rahatsız olanlar olduğunu okudum, ben fark etmedim bile?

Geçenlarde aldığım Mac Nymphette Nars'ın Orgasm glossuna benzetiliyor. En kısa zamanda karşılaştırma hazırlayacağım :)

Siz hangi renkleri beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...