16 Aralık 2010 Perşembe

Elf Mineral Eyeshadow Primer



Paint pot kullanmak zor geldiği için bu üründen sipariş etmiştim, gözümün üzerine 2 pıt yapıp yaydırıvermek daha kolay gelmişti. Elf'in bu formda 2 tane ürünü var biri normal diğeri de mineral, normal olanda paraben olduğu için bunu tercih ettim.



Yurtdışındaki bloglarda beğenilen bir primer fakat ben beklediğimi pek bulamadım. Bir paint pot kadar dayanıklı değil, en fazla 4- 4,5 saatlik bir ömrü var benim gözümde, koyu renklerde daha da kısa olabilir. Ben sadece 1 far sürüp çıkacaksam tercih ediyorum hiç değilse bazsız bir gözden daha iyi oluyor. Basit bir alternatifim olsun, akşam 2 saatliğine kahve içmeye çıkacağım ama farımdan da geri kalmayayım diyorsanız gayet uygun. Ama bir urban decay primer potion değil, zaten 9 liraya ancak bu kadar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...