23 Aralık 2010 Perşembe

Mac Pro Eye Makeup Remover



Geçen Mac siparişime Mac Pro göz makyajı temizleyicisinin 6mllik bir sample'ını eklemişler. Ben de yorumlarımı bir an önce sizinle paylaşmak için deneyeyim dedim. Ürün Lancome Bi-facil ya da Loreal'in mavi temizleyicisi gibi iki fazlı değil. Yağlı bir yapısı yok ve benim makyajımı rahatlıkla çıkardı ve doğal olarak yağlı his bırakmadı. Not: waterproof rimel kullanmıyorum, genellikle paint pot, far, göz kalemi ve rimel vardır gözümde. Türkiye fiyatını bilmiyorum, İngiltere fiyatı 13£, bizde daha pahalı olacaktır muhtemelen. 100 ml ürün içeriyor. Mac'in sitesinde içindekilere ait bilgi bulamayınca internetten araştırdım, ne yazık ki paraben içeriyor. O yüzden çok da tavsiye edemeyeceğim çünkü birçok parabenli ürün benim cildimde sıkıntı yaratıyor. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...